Leyendo aqui: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7423090.stm

"Mexico will continue to experience serious problems with drug trafficking as long as the drug flow from the Andean countries is not considerably reduced"

Markus Schultze-Kraft
International Crisis Group

Pero ¿quién es el consumidor final y mayoritario?
De verdad que los medios de comunicación, aun creen que la gente sigue dormida...

saludos a todos.

0 comentarios: